Politica de livrare

Home » Suport clienti » Politica de livrare

Livrarea produselor

 

Orice comanda de de pe site-ul Alexa.ro va fi livrata in limita stocului disponibil, cu conditia ca aceasta sa fie confirmata de catre vanzator printr-o notificare scrisa (email) cumparatorului. Comenzile sunt livrate din depozitul nostru din Timisoara iar termenul de procesare este de 1-5 zile lucratoare de la procesarea comenzii. Termenul de livrare al produselor este de 1-3 zile lucratoare din momentul finalizarii procesarii comenzii (predarii catre curier). Nu se fac procesari sau livrari de comenzi in zilele nelucratoare / sarbatori legale. Timpul de livrare poate varia în funcție de volumul de comenzi înregistrate si de perioada anului.

 

Statusul si informatiile de livrare pot fi vizualizate accesand contul de client din site-ul Alexa.ro, la sectiunea “Comenzile mele” sau urmarind notificarile prin e-mail.

Costul aferent transportului va fi calculat de catre echipa noastra dupa plasarea comenzii. Costul mediu al transportului este in jurul sumei de 25 lei si difera in functie de volumul si greutatea pachetului.

 

Conform legilor in vigoare, comanda plasata pe acest site se considera un contract intre cumparator si vanzator, fiecare parte fiind nevoita sa isi indeplineasca atributiile. Aceasta inseamna ca vanzatorul se obliga sa livreze produsele si serviciile comandate de catre cumparator, iar cumparatorul se obliga sa plateasca contravaloarea comenzii.

 

Fiecare produs vandut si livrat de catre Alexa.ro va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat cu toate accesoriile si componentele incluse, etc.

Factura de cumparare a produsului va fi trimisa la adresa de e-mail a cumparatorului sau adaugata in colet.

 

Cumparatorului ii este permisa deschiderea coletului numai dupa ce a semnat actele de primire si a achitat contravalorea coletului. La receptia coletului, cumparatorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta.  Daca coletul este deteriorat intr-o proportie ridicata la primire, recomandam cumparatorului sa refuze coletul si sa contacteze ulterior vanzatorul pentru a explica situatia. Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare de catre vanzator. 

 

In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, clientul se obliga sa sesizeze in scris SC GEOSOL ENERGY RESEARCH SRL (ALEXA.ro), la adresa de email contabil.alexa@gmail.com, lipsa oricaror "caracteristici obligatorii" mentionate mai sus. Lipsa acestei sesizari in termen de 24 de ore reprezinta acordul ferm al clientului ca produsul a fost livrat cu toate "caracteristicile obligatorii" prezente in colet.

 

In momentul livrarii coletului, agentul societatii de curierat va contacta cumparatorul prin e-mail/SMS si telefon pentru a indica intervalul la care se va efectua livrarea. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea cumparatorului, acesta va mai proceda inca doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat in depozitul curierului din zona locatiei cumparatorului doar 7 zile lucratoare de la prima avizare. 

In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat cumparatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii cumparatorului din culpa acestuia, SC GEOSOL ENERGY RESEARCH SRL va anula comanda si va restrictiona accesul cumparatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia. Pentru a reactiva accesul, cumparatorul trebuie sa achite prin transfer bancar (ordin de plata) contravaloarea tuturor cheltuielilor de transport pentru comanda/comenzile care nu le-a onorat in trecut.

 

*Marfurile livrate de catre agentii Alexa vor fi predate cumparatorului la adresa indicata de acesta, in fata imobilului. Marfurile vor fi descarcate si asezate pe sol langa autovehiculul cu care au fost transportate. Agentii Alexa nu au obligatia de a manipula marfa pe o raza mai mare de 3 metri de autovehiculul cu care au fost transportate. In cazul in care accesul auto la adresa de livrare este dificil sau imposibil, agentul are dreptul de a solicita cumparatorului descarcarea marfurilor intr-o zona sigura in apropierea adresei initiale de livrare.

 

Pentru termene de expediere sau de livrare care nu pot fi respectate, vanzatorul va anunta cumparatorul pentru a-i comunica termenul estimat pentru finalizarea livrarii. In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre cumparator, comanda va fi anulata.

 

Datorita informatiilor furnizate gresit sau incomplet de catre cumparator, vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. In anumite cazuri, comanda poate fi anulata de catre vanzator. 

 

Vanzatorul are dreptul de a refuza comenzile suspecte de pe site-ul Alexa.ro (un numar foarte mare de produse comandate sau repetarea unor comenzi returnate de client anterior).

 

*Pentru efectuarea comenzilor speciale (disponibile la comanda) care sunt in stocul furnizorului/producatorului, cumparatorul trebuie sa achite 100% avans prin transfer / ordin  bancar. Odata ce plata cumparatorului a fost verificata si acceptata, vanzatorul va comanda produsele din stocul furnizorului/producatorului. Durata de livrare a produselor comandate poate fi intre 14 si 90 zile (stabilita de catre furnizor/producator) de la data efectuarii comenzii de catre vanzator si va fi comunicata cumparatorului inainte de plasarea comenzii. Pretul transportului difera de la caz la caz si va fi discutat in momentul ofertarii.

 

Produsele comandate prin Alexa.ro sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre Fan Courier (mai multe detalii despre termenii si conditiile de livrare ale Fan Curier pe site-ul: https://www.fancourier.ro/conditii-generale-privind-furnizarea-serviciilor-postale/)

Datorita faptului ca livrarea comenzii se face prin intermediul unei firme terte, Alexa.ro nu poate influenta sau garanta calitatea serviciului de transport si a respectarii termenului de livrare stabilit. Insa, pentru orice problema privind livrarea, nu ezitati sa ne contactati!

 

BLOG ALEXA
AVANTAJELE INCALZIRII SI RACIRII IN PARDOSEALA, PERETI SI TAVAN
Instalaţiile de încălzire prin radiaţie prezintă avantaje superioare în raport cu celelalte sisteme, dintre care se pot menţiona: asigurarea unui grad de confort mai ridicat, întrucât temperatura suprafeţelor de construcţii ce delimitează...
ALEGEREA CORECTA A POMPELOR DE CALDURA
Pompele de căldură funcţionează cu atât mai economic cu cat diferenţa între temperatura mediului ales ca sursă de energie si temperatura agentului termic din circuitul de încălzire este mai redusă. De aceea se vor folosi sisteme de încăl...
ALEXA Evolution
FacebookInstagramTwitterYoutube
Telefon
INFO & VANZARI
0722 333 544
Adresa
SEDIUL CENTRAL
Bulevardul Liviu Rebreanu 120, Timișoara
Email
SOLICITA OFERTA
oferta.alexa@gmail.com
Service
SERVICE
0729 099129, 0729 099 139
alexa.dispecerat@gmail.com