Politica de retur

Home » Suport clienti » Politica de retur

RETURUL PRODUSELOR


In conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2015, cumparatorul are dreptul printr-o declararatie neunivoca sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare si/sau costurile de retur. Prin exceptie, vanzatorul va suporta costurile de retur si transport curier in cazul in care, la receptia produsului, cumparatorul constata ca:
Produsul nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului
Produsul nu este conform cu specificatiile mentionate in comanda cumparatorului
Produsul este nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau coletele prezinta deteriorari de la transport

Termenul de 14 zile calendaristice incepe de la data la care:

– ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a bunului

– ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate

– ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

 

Produsele pot fi returnate numai prin instiintarea vanzatorului completand formularul de retur din contul tau de client sau folosind unul din mijloacele de contact din sectiunea Contact al site-ului Alexa.ro. Produsele returnate vor fi trimise prin curier la adresa: Bv. Liviu Rebreanu nr. 120, cod postal 300748, Timisoara, Timis, Romania, sau predate personal la aceeasi adresa.

 

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de GEOSOL ENERGY RESEARCH

 

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Produsele de tip comanda speciala nu se returneaza. Intra in aceasta categorie si comenzile de produse la care s-a platit un avans partial sau intergral si vanzatorul a plasat o comanda externa pentru a le importa si livra clientului la o data ulterioara.

Returul se face in ambalajul original intact, etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Costurile pentru transportul returului produselor sunt suportate in integralitate de catre client.

Nu se accepta pentru retur urmatoarele:

- produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre client

- produse disfunctionale care au fost folosite de catre client in alte moduri decat cele in care au fost concepute de catre producator

- produse cu ambalajul deteriorat sau incomplet 

- produse cu urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice

- produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile / cadourile primite

- produsele ale caror accesorii / cadouri sunt deteriorate

 

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

In situatia in care produsul returnat de catre cumparator nu mai poate fi comercializat ca nou:

1. furnizorul are dreptul de a refuza acceptarea returului produsului. La optiunea cumparatorului, furnizorul ii poate reexpedia produsul in aceeasi stare in care a fost returnat, iar cheltuielile de transport vor fi suportate de catre cumparator.

2. cumparatorului ii se va solicita si ii se va retine o taxa din suma totala achitata pentru cumpararea produsului in vederea readucerii produsului in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.


Rambursarea sumei


Furnizorul va rambursa suma in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractului de catre cumparator. Rambursarea se va face folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care clientul solicita o alta modalitate de rambursare. Furnizorul nu va percepe comisioane suplimentare ca urmare a unei astfel de rambursari. De asemenea, furnizorul poate amana rambursarea pana la data in care acesta intra in posesia produsului in vederea efectuarii verificarilor conditiei produsului si acceptarii returului. Furnizorul are dreptul sa retina suma necesara aducerii prodului la starea initiala sau diferenta dintre pretul rezultata din vanzarea prodului second hand.
Furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza returnarea produsului in cazul in care produsul este deteriorat, in cazuri de retururi repetate, la depasirea termenului de renuntare la cumparare si returnare produs, neindeplinirea conditiilor de renuntare la cumparare sau neacceptarea taxei de transport prin curierat de catre cumparator.

 

BLOG ALEXA
AVANTAJELE INCALZIRII SI RACIRII IN PARDOSEALA, PERETI SI TAVAN
Instalaţiile de încălzire prin radiaţie prezintă avantaje superioare în raport cu celelalte sisteme, dintre care se pot menţiona: asigurarea unui grad de confort mai ridicat, întrucât temperatura suprafeţelor de construcţii ce delimitează...
ALEGEREA CORECTA A POMPELOR DE CALDURA
Pompele de căldură funcţionează cu atât mai economic cu cat diferenţa între temperatura mediului ales ca sursă de energie si temperatura agentului termic din circuitul de încălzire este mai redusă. De aceea se vor folosi sisteme de încăl...
ALEXA Evolution
FacebookInstagramTwitterYoutube
Telefon
INFO & VANZARI
0722 333 544
Adresa
SEDIUL CENTRAL
Bulevardul Liviu Rebreanu 120, Timișoara
Email
SOLICITA OFERTA
oferta.alexa@gmail.com
Service
SERVICE
0729 099129, 0729 099 139
alexa.dispecerat@gmail.com